Not Found

The requested URL /get.php was not found on this server.


Apache/2.2.22 (Debian) Server at edisfuncpill.ru Port 80
Navigator - Consulting Union
Navigator
Navigator

Всі речі походять з необхідності:

у природі немає ні добра, ні зла!

/Бенедикт Спінозa

 

Потом один из вас пусть вернется и отнесет все документы в канцелярию.

Когда "Школа бизнеса (покет)" Воан смотрел на них, я опустил взгляд на его запятнанные спермой брюки.

Я узнал, где можно застать мисс.

Таким образом, оба "Экономика эксплуатации парка оборудования Учебное пособие" ваших противника знали, какие карты у них на руках.

Они поступили проще, единодушно договорившись между собой умертвить мальчика и съесть его.

Сказал, что это будет еще забавнее сделать сюрприз для следующего оператора.

  
Russian (CIS)Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

 
Публикації

  • Завершення проекту "Підтримка інституційної спроможності українських міст в розробці та реалізації політик сталого енергетичного розвитку"

  • Повідомляємо про завершення у січні 2016 року проекту «Підтримка інституційної спроможності українських міст в розробці та реалізації політик сталого енергетичного розвитку», що успішно був реалізований Асоціацією енергоаудиторів за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).


  • Огляд ринку Менеджмент-консалтингових послуг
  • Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 4, 2002 р.

    Менеджмент-консультант - управлінець над управлінцями.
    Існування інституту МК є визнанням того, що люди - найцінніший капітал будь-якого бізнесу.

    Загальні тенденції

    За останні десять років спостерігається дуже великий ріст ринку консалтингових послуг. Це пов'язано з глобалізацією світової економіки. Останні досягнення інформаційних технологій, глобальні інформаційні мережі змінили уявлення про межі підприємств...


  • Відпочинок без "задніх" думок. Новорічно-практичне ессе
  • Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 1-2, 2002 р.

    Кожна цивілізована людина має власного стоматолога. Кожна сім'я, що піклується про свій добробут - має свого сімейного юриста. Кожна успішна компанія має своїх менеджмент-консультантів. І головним призначенням менеджмент-консультантів (надалі МК) є ідентифікація і пошук шляхів ефективного вирішення завдань (проблем), які ставить перед їх клієнтами життя. За подібним принципом діють всі консультанти - починаючи з лоцманів, що здійснюють навігацію кораблів ризикованим фарватером і закінчуючи системними інтеграторами, що навчають персонал клієнта роботі з встановленими АСУ. Але ж яку відмінність вносить саме приставка " менеджмент"?


  • Менеджмент-консалтинг, як спосіб підвищення ефективності управління
  • Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 4, 2002 р. 

    Етапи надання консалтингових послуг.

    Прелюдія. Надання консалтингових послуг, як вже мовилось, починається з усвідомлення необхідності змін. Причому таких змін, які ви з об'єктивних причин не можете здійснити самі. Тоді такі зміни можуть бути запроваджені стороннім професіоналом - менеджмент-консультантом. Отже, усвідомлення в голові, ресурси для проведення реструктуризації в кишені - можна запрошувати представника консалтингової компанії.


  • Банкрутство методом реструктуризації, або Ваш консультант Вам і лікар
  • Стаття надрукована в журналі Office, № 4, 2001 р.

    Приймаючи в увагу нашу з Вам, дорогий читач, зайнятість, будемо вважати, що з основними понятійними і процедурними моментами справ про банкрутство ми розібралися в попередньому номері цього часопису. І тому є думка підвести риску таким висновком: проведення процедури банкрутства це процес, спрямований на відродження, а не на ліквідацію підприємства, у якому застосовується операційна реструктуризації і юридичної техніка для роботи, як із боржником, так і з кредиторами.

   
Відпочинок без "задніх" думок. Новорічно-практичне ессе

Стаття надрукована в Галицьких контрактах, № 1-2, 2002 р.

Кожна цивілізована людина має власного стоматолога. Кожна сім'я, що піклується про свій добробут - має свого сімейного юриста. Кожна успішна компанія має своїх менеджмент-консультантів. І головним призначенням менеджмент-консультантів (надалі МК) є ідентифікація і пошук шляхів ефективного вирішення завдань (проблем), які ставить перед їх клієнтами життя. За подібним принципом діють всі консультанти - починаючи з лоцманів, що здійснюють навігацію кораблів ризикованим фарватером і закінчуючи системними інтеграторами, що навчають персонал клієнта роботі з встановленими АСУ. Але ж яку відмінність вносить саме приставка " менеджмент"?

 


Розмірковуючи таким чином ми вирішили дослідити, що насправді являє собою "служба 911 для бізнесу" - як себе називають західні менеджмент-консультанти. Тому пропонуємо Вам першу з трьох статей, в яких спробуємо дати відповідь на питання "Хто такі менеджмент-консультанти і як скористатись їх послугами". А найбільш зацікавлених запрошуємо на відкриту дискусію під час семінару, що пройде на початку наступного року.

 


Частина Перша: Лірична.
Відпочинково-реалістичний натюрморт.

 

Без сумніву, відпочивати краще ніж працювати. І 10-12 днів будь-який власник чи керівник мріє (а за для збереження здоров'я мусить) проводити у відпустці: взимку на гірському курорті, влітку на екзотичному острові. Чи навпаки. Проте, напевно не раз в голові таємно від оточуючихвиникало питання: - А як же там моє підприємство? І скільки разів ви відмовлялись від законного ренесансу душі і тіла, оскільки не могли дозволити собі залишити все своє господарство. Бо ні на кого. Бо в будь-який момент може виникнути якась проблема, і тільки за вашої безпосередньої участі вона може вирішитись. В такому разі, не до відпочинку. Але ж море і гори... І Ви врешті решт заробляєте для цього достатньо... Що ж робити? Зрештою небагато. Налагодити всі бізнес процеси на підприємстві до автоматизму, щоб вони працювали без "ручного керування". Плюс створення команди, а не набір згідно штатного розкладу. І врешті решт найм Директора (якщо ви власник і самостійно керуєте).

 

Саме тому як це зробити, і про тих, хто професійно вміє вирішувати управлінські проблеми і налагоджувати бізнес-процеси до автоматизму читайте в частині другій.

 

Частина друга: Практична.
Менеджмент-консалтинг - як засіб досягнення ефективності управління
 

 

Історично-філософська довідка.
"І це пройде" - було написано на перстні царя Соломона. Все проходить і змінюється. Деколи змінюються навіть типи економічних відносин. Ще вчора все визначав план, а сьогодні непередбачуваний баланс попиту та пропозиції. І не дивлячись ні на що, ми повинні жити в цьому каламбурі. Мало того - жити успішно. І для того щоб це стало гаслом життя і щоб все оте не пройшло повз нас - потрібно керувати змінами. Подекуди, навіть випереджати час власним бажанням змін. Звичайно, за такі потужні завдання нелегко і боязко братись самому. Доцільнішим є звернутись до послуг людей, зміни і управління для яких є їх професійним завданням.

 

Радники з управління, або...
Такі професіонали мають складну назву - менеджмент-консультанти. Проте саме вони, радники з управління, і повинні здійснювати процедури управління змінами і підвищувати ефективність керування бізнесом. Саме тепер, коли праватної та напівприватної власності в структурі нашої економіки все більше і більше, їхні професійні знання знаходять все більше і більше практичного застосування. І це не дивно, оскільки українській приватній фірмі потрібно мати власного МК, щоб вона стала і ЗАЛИШАЛАСЬ успішною. Але, пройшовши період початкового захоплення консалтингом на рівні залучення відомих західних аудиторських фірм, українські підприємства дедалі частіше звертаються саме до вітчизняних консалтингових компані
й. Натомність іноземці навіть закривають свої консалтингові підрозділи на Україні - за відсутності замовлень. Невже менеджмент - консалтинг не потрібен? Потрібен. Ще й як. І наші МК мають вже не менше досвіду,ніж іноземні експерти. А особливо, що стосується роботи в наших, військово-польових умовах. Тому міжнародним консалтинговим компаніямзалишаються в основному транснаціональні корпорації.

 

Структура попиту на консалтинг відповідає розвитку відносин приватної власності
Попит на МК послуги існує завжди, всюди де є приватна власність, яка хоче бути ефективнішою та успішнішою ніж інша приватна власність. Коли власних знань, досвіду і умінь не вистачає, а розвиток бізнесу зайшов в глухий кут, або досяг кризової ситуації. Коли "гра в бізнес" стала обтяжливою, а накопичені капітали дозволяють "відійти в сторону і взяти все від життя". Коли хочеться отримати професійну оцінку власних дій - тоді звертаються до людей які є об'єктивні, незалежні і сторонні від Вашого бізнесу. І в той же час, мають достатню професійну підготовку, щоб виконати типово-нетипове завдання: рятувати та розвивати чужий бізнес.

 

Тут варто звернути увагу на визначення "сторонні від бізнесу". Це означає, по перше, що МК не мають власних інтересів в бізнесі Клієнта і не планують їх мати, і по друге, не обтяжені шаблонами цього бізнесу. Цим досягається гарантована об'єктивність.

 

Коли і у кого виникає попит на послуги менеджмент-консультантів.
Необхідність в послугах МК виникає перш за все у власників чи менеджменту підприємств, для того щоб перебудувати бізнес-процеси, виробництво, постачання, збут і т.д. для роботи в нових ринкових умовах. Крім того, до послуг МК звертаються керівники фірм, які пройшли перший етап становлення - створили життєздатний бізнес, захопили певне місце на ринку, накопичили перші капітали і зіткнулися з кризою яку можна визначити так: "криза розвитку". Доходи зменшились, а затрати зменшити не вдається. Людей побільшало - а управління ними замикається на одній людині. Конкуренція загострюється, вимоги до продукції, персоналу і керівництва ростуть - і щоб втриматися на рівні потрібно щось змінювати. І головним ту є те, щоб керівнику вистачило розуміння, що для продовження успіху потрібні зміни в самому бізнесі з середини. Хоча часто за поточними проблемами до такого розуміння не доходять руки.

 

Особливості процесу МК - системність в підходах і робота в команді.
Але якщо воно все таки виникло, то на фірму приходить "МК та його команда" і пропонує вирішити "гордіїв вузол" проблем управління. І хоча консалтинг -це справді високоінтелектуальний бізнес, іноді - рішення зовсім прості і так би мовити лежать на поверхні. Але щоб їх побачити, побачити "ліс за деревами", треба бути людиною "зі сторони".

 

Проте і в "простих рішеннях" існують дрібниці, незнання яких зводить нанівець ідеї. Щоб цього уникнути МК, як правило, працюють в команді. На це є дві причини. Спеціалізована, вузька проблема потребує спеціаліста у відповідній галузі. Тому до команди залучаються технологи, фінансисти, юристи. Разом з тим командна робота дозволяє бачити бізнес в комплексі - ВСІ проблеми, які є чи виникнуть після розв'язання цієї конкретної. До того ж крім ЗНАТИ ЩО РОБИТИ треба і ВМІТИ. Треба працювати з конкретною людиною чи персоналом і розуміти, що їй під силу зробити, а що вона робити перестане, як тільки МК піде з підприємства. Треба кожного разу створювати команду разом з персоналом клієнта. І потім, коли МК полишить клієнта, ця команда залишиться тим "мотором" який продовжуватиме рух компанії у правильному напрямку.

 

Знищити бізнес невмілим управлінням - просто, врятувати - складно
Чи вміло ви розвалюєте власний бізнес? - міні тест для керівників

 

Для того щоб розвалити будь-який бізнес керівнику потрібно небагато: вдатися до чисто адміністративного управління і забути про:

 

1. Мотивацію співробітників;

 

2. Про гнучку систему продажів. "Гнучка" - та що будується за принципом "чим більше, тим дешевше" і передбачає знижки для покупців - за кількість, за стабільність покупок, відстрочки платежів і т.д., що стимулюють покупців до співробітництва з вами. Крім того підкреслимо - система, а не розрізнені елементи і незавершені починання.

 

3. Правильне управління фінансовими потоками. Це передбачає оптимально сплачувати податки і вчасно розраховуватися з партнерами. Скажімо, один із моїх клієнтів сплачував 100 тис. ПДВ щомісяця, а не раз в квартал, як міг би. В той же час він щомісяця брав кредит в банку під 30% річних для забезпечення торгових операцій, бо вільних коштів не вистачало.

 

4. Управління собівартістю. Це - класика. Адже ж в основному собівартість складається з затрат на сировину, зарплату, енергоносії. Управління кожним з цих параметрів дає суттєвий виграш. Так на ВАТ "Біомедскло" колись сплачували постачальнику 120 тис. грн щомісяця за тепло. При цьому мали 2 величезні склоплавильні печі, з температурою вище 1000С. Після того, як Інститут розробив проект тепловловлювача і встановив його, завод користується власним теплом, що раніше пропадало. Всі роботи обійшлися у 52 тис. грн. Тобто окупилися менше ніж за місяць! Інший випадок - клієнт витрачав щомісяця 10 тис. грн на закупку води у комунальних служб міста, після того, як військові з найближчої частини за 50 тис. грн пробурили артезіанську свердловину, клієнт сплачує за воду із неї лише 300 грн в місяць - податок за користування надрами. У третього клієнта вдалося на 30% зменшити платежі за газ, після того, як він поставив у себе на вході лічильник газу та газоаналізатор. Економію було досягнуто тому, що облгаз нагло дурив клієнта - завищуючи об'єм поставленого газу домішуючи 5% атмосферного повітря.
Але щоб отримати такий результат, саме МК повинен був підняти питання управління собівартістю, і по ланцюжку вийти на одне з рішень, яке в принципі, лежало на поверхні.

 

5. Управління виробництвом. Після того, як продукцію Харківського плиточного заводу - метлах (керамічна плитка для полу), стало неможливо продавати, керівництво за допомогою кредиту встановило італійську лінію з виробництва сучасної облицювальної плитки. Сьогодні цю плитку купують "з конвеєра". Проте, з цифрами в руках, переконати керівництво в перспективності випуску нової продукції та в незайнятості ринкової ніші, можливості отримати та без проблем віддати кредит, витрати гроші на розвиток служби маркетингу знову ж повинен був саме МК. Бо перед керівництвом підприємства стоїть завдання як продати що-небудь і заплатити людям зарплату, а перед МК - як розірвати це зачароване коло і підвищити ліквідність продукції.

 

Петро Шерафетдінов, менеджмент - консультант
Керівник - на відміну, скажімо, від автослюсаря, має володіти всіма інструментами управління бізнесу - управлінням персоналом, фінансами, часом, бюджетуванням, плануванням і т.д. Це в ідеалі. На практиці - цього не буває, наші менеджери "по різному далекі" від вимог, що висуває до них, як до керівників, власний бізнес.
Зауважте, що автослюсар маючи в руках тільки викрутку , без ключа на 22, і за рік не замінить пробите колесо з машини. Керівник, що не має інструменту з мотивації персоналу - ніколи не досягне підвищення продуктивності праці, високої якості і не реалізує можливостей імпортного обладнання яке стоїть на підприємстві .
Консультант - це людина, яка СТВОРЮЄ в конкретному випадку свої потрібні "інструменти".

 

Андрій Гінкул, директор Консалтингового Об'єднання "НАВІГАТОР".
Цікавим є той факт, що менеджмент-консультант іноді навіть більше ніж Клієнт зацікавлений в успішному здійсненні Проекту та впроваджені ефективного рішення. Клієнт може передумати, або просто не довести Проект до кінця. А для МК - це репутація і відповідність вимогам професійної етики. Кожний проект унікальний - як окрема сторінка життя, адже за кожним з них - долі людей. Змінюються вихідні умови, проблеми, що треба вирішити, цілі що ставляться, люди, з якими доводиться працювати. Залишається тільки одне завдання - здійснити зміни і налагодити управління максимально ефективно.

 

Конфіденційність та Менеджмент-консультанти.Як правило МК стає носієм конфіденційної інформації. Інакше ж бо неможливо. Якщо Ви справді хочете ефективних змін, мусите розповісти консультанту про найпотаємніші відносини Вашої компанії. Так само як священику, всю душу і до глибини. Адже тільки тоді консультант оцінивши все своїм системним поглядом зможе зпрогнозувати ефективне вирішення Ваших проблем наявних, і запобігти Вашим потенційним проблемам і загрозам. А в тому, що він не розголосить про конфіденційну інформацію іншим-будьте певні. По-перше, в договорі сам консультант наполягатиме на розділі про збереження конфіденційності. Він як і ви, зацікавлений зберегти конфіденційність своїх порад. По друге, порядний МК сам запропонує підписати додаткову Угоду про конфіденційність перед початком робіт. По-третє, МК продає свої знання і репутацію. Крок вліво, і йому не віритимуть, а отже він втратить роботу.

 

Як ділитимемо відповідальність за прийняті рішення.
Розподіл відповідальності між МК та клієнтом відбувається досить просто. Головне завдання консультанта не зробити як краще, а за допомогою кваліфікованих порад допомогти самому керівникові (власнику) робити зміни. Такий підхід є правильним, оскільки саме в процесі спілкування та консультування топ менеджменту синтезуються навики, які в подальшому, після закінчення роботи консультантом, будуть вирішальними в ефективні
й роботі керівництва, адже саме їх відсутність є причиною проблем на підприємствах. Тому, у всіх випадках, останнє слово при прийнятті рішення належить керівникові, а отже і відповідальність за ним. МК створює умови для прийняття рішення, а вже прийняття цього рішення - за керівником. І сподіваюсь, Ви погодитесь, що так найбільш логічно: Ваше підприємство, Ваші рішення. Але щоб не здавалось, що МК "загрібає жар" чужими руками, скажу таке: такий розподіл відповідальності - запорука об'єктивності МК, в іншому випадку він стає спів керівником Вашої компанії і перестає бути незалежним МК.

 

Про гарантії якісних консультацій, або чи не обдурюватимуть МК і не "впарюватимуть" того, що написано в підручниках.
По-перше, Ви завжди можете звернутись до Української Асоціації Менеджмент Консультантів, президент якої - Ігор Григорович Рогошевський знає майже всіх консультантів в обличчя. Він вам надасть об'єктивну оцінку.
По-друге, рекомендації знайомих і незнайомих підприємців
, де даний МК здійснював проекти говоритимуть самі за себе.
По-третє. Немає нічого страшного в тому, що деколи МК говоритиме те, що написано в підручниках. Ви, зрештою, могли не читати цього підручника. Могли читати і не застосовувати написане. Могли застосовувати неефективно, не там де треба, і не так. Крім того, МК завжди доповнить теорію підручників реальною практикою і, що найголовніше, припасує це комплекс саме до Вашої унікальної ситуації.
По-четверте. Після півроку, року роботи подивіться ефективність. Якщо у Вас відбулись реальні зміни, то може МК нехай продовжує говорити те, що кожного дня читаєте на ніч перед сном.

 

МК - людина зі сторони. Тому робитиму все сам, я краще знаю своє підприємство.
Як кажуть мудрі: "В чужому оці скалку видно, а в своєму колоди непомітно".
Навіть знаючи на 100% (що не завжди буває) свою компанію, Ви ніколи не бачитимете її так як МК. Збоку.
МК об'єктивний і незаангажований фахівець. Це кредо і основа основ. Він не має інтересу у Вашому бізнесу, і тому йому байдуже
,які емоції ви відчуваєте до Вашої секретарки чи головного бухгалтера. Дуже часто Вам, як керівнику просто ніколи зупинитись на хвилинку і оцінити стан Вашої компанії - поточних справ стільки, що поспати ніколи, не говорячи про складні виміри ступеня ефективності: аби не зупинитись. Крім того, МК бачив багато бізнес систем (компаній) і взявши позитивний досвід разом з ефективними схемами управління приносить цю суміш Вам. Це ноу-хау на ринку не купиш, і сам не синтезуєш, треба ставати консультантом і йти "в народ". Ще одне. Статистикою доведено: на благі наміри удосконалення і змін не вистачає часу щоб провести їх ефективно від початку до кінця. Ці наміри постійно деформуються і удосконалюються, але реальних змін не відбувається, адже наміри здійснені на 50-60% тільки шкодять і не призводять до позитивних ефектів. Зрештою, наприклад, якщо всім так добре відомий основний ринковий принцип попиту та пропозиції, то чому ж виникають проблеми і хтось є успішнішим,а хтось ні. Напевно секрет саме в ефективному застосуванні банальних речей на вашому унікальному підгрунті - в чому власне і полягає мистецтво МК. Тобто Кесареві кесареве.

 
Чи працюватимуть поради МК у нас в "польових" умовах, і чи взагалі настав вже час саме для українських компаній застосовувати МК послуги.
Про те
,що в Україні успішно здійснено десятки проектів Президент УАМК може Вам розповідати годинами. Всім хто прийде на наш семінар дискусію буде вручено цілий компакт-диск з прикладами успішних реструктуризацій. І найкращим доказом роботи консультацій МК є зростання попиту на такі послуги. Керівництво старих підприємств відчуло, що без реальних кроків, спрямованих на реструктуризації старих бізнес процесів неможливо вижити, не те щоб розвиватись. Саме це розуміння є найціннішим і найголовнішим скарбом. З іншої сторони, нові підприємства, які утворились після 1990 року виросли настільки, що управління на рівні інтуїції вже не є ефективним і заважає подальшому розвиткові. Крім того, вже є клас власників які купили підприємства не для того щоб безпосередньо ними керувати. А отримувати прибуток від компанії з неефективним керівництвом просто неможливо. Та невеликому підприємству не завадить впорядкувати свою роботу. Всі ж бо люди, всі хворіють і хочуть двічі в рік відпочивати. І тому зробити зі свого бізнесу швейцарських годинник - завдання кожного керівника. А завдання МК - ефективно йому в цьому допомогти

 

 

01001, м. Київ,                                                                  вул. Мала Житомирська, 16/3, офіс 4

Mala Zhytomyrska street, 16/3, office 4              01001, Kyiv, Ukraine

Тел:+ 38 044 537 63 30
Тел:+ 38 044 537 63 29
Тел/факс:+ 38 044 279 59 23
E - mail : info[at]navigator.net.ua